Arızalı Ürün Hizmetleri

Temel olarak hizmetin kapsamı; onarılacak  müşteri ürünlerinin onarım merkezine alınmasını ve sonrasında onarılmış ürünün müşteri lokasyonuna geri gönderilmesini  hizmetlerini  verilmesinde herhangi aksaklığa neden olmadan, en kısa zamanda gerçekleştirmektir. Bildirim (ürünün toplanması) kaydının alınması, çağrı yönetim sistemine açılması, ilgili lojistik partisinin transfer için yönlendirilmesi ve takibi, onarım merkezine ulaşan cihazın kayda alınması, onarım sonrası çıkışın yine ilgili lojistik partisi aracılığı ile yapılması, takibi ve müşteriye ulaşımının sağlanması hizmetin ana bileşenleridir.

İletişim

Tel: +90 (212) 337 01 01

Fax: +90 (212) 288 59 19

info@telcoset.com.tr

Barbaros Bulvarı

Dr. Orhan Birman İş Merkezi No: 149 Kat: 10 34349

Balmumcu - İstanbul

Harita

Yönetim Sistemleri

Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 ve Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ISO 27001:2013 standartları ile belgelendirilmiştir.