Çağrı Merkezi

Çağrı Merkezi Hizmeti, son kullanıcıların/cihaz sahiplerinin garanti hizmetleri ile ilgili istek ve taleplerini ilettikleri ilk noktadır. Garanti Hizmetlerinin diğer bileşenlerini ifa eden birimlerle (onarım merkezi, lojistik, teklif, faturalama vb) son kullanıcı/cihaz sahibi arasındaki “arayüz” Çağrı Merkezidir. Gelen her türlü çağrıyı tanımlı servis seviyeleri içinde kalan sürelerde cevaplamak, çağrı yönetimi sistemine kaydederek ilgili birime yönlendirmek, bilinen ve genel problemler konusunda kullanıcıyı bilgilendirmek veya destek personeline aktarmak suretiyle problemin çözümlenmesine yardımcı olmak, yapılan çalışmaları raporlamak Çağrı Merkezinin temel işlevleri arasındadır.

İletişim

Tel: +90 (212) 337 01 01

Fax: +90 (212) 288 59 19

info@telcoset.com.tr

Barbaros Bulvarı

Dr. Orhan Birman İş Merkezi No: 149 Kat: 10 34349

Balmumcu - İstanbul

Harita

Yönetim Sistemleri

Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 ve Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ISO 27001:2013 standartları ile belgelendirilmiştir.