Yerinde Onarım

Yerinde onarım, problemin iletilmesi sonrasında, arızalı ürünün müşteri lokasyonunda, sahada müşterinin bulunduğu yere erişerek,  sözleşme kapsamında belirtilen müdahale ve çözüm süreleri dahilinde Telcoset teknik personeli tarafından verilen yerinde destek ile onarımını sağlayan hizmettir. Sözleşmede tanımlan iş akışlarına bağlı olarak, Telcoset sahadaki problemlere ilk müdahaleyi ve teşhisi uzaktan erişimle yapabilir. Yapılabiliyorsa sorunu birince seviye destek ile uzaktan çözüme kavuşturmaya çalışabilir.

İletişim

Tel: +90 (212) 337 01 01

Fax: +90 (212) 288 59 19

info@telcoset.com.tr

Barbaros Bulvarı

Dr. Orhan Birman İş Merkezi No: 149 Kat: 10 34349

Balmumcu - İstanbul

Harita

Yönetim Sistemleri

Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 ve Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ISO 27001:2013 standartları ile belgelendirilmiştir.