Çağrı Yönetimi / Yardım Masası

0.Seviye Destek Hizmetleri

Müşterinin son kullanıcılarından ya da çağrı merkezinden bildirilen problem çağrılarını karşılamak, problemleri yardım masası sistemine kaydederek ilgili birimlere çözüm için yönlendirmek bileşenlerini içeren hizmettir.

1.Seviye Destek Hizmetleri

Müşterinin son kullanıcılarından ya da çağrı merkezinden yönlendirilen çağrılara  telefonda, gerekirse uzaktan erişim  araçlarını kullanaran destek verip, sorunu çözmeye çalışmaktır.  Müşteriye "Uzaktan" destek verilir.

-Problemi Teşhis  Etme,
-Telefonla  Müdahale,
-Uzaktan Erişim ile Problem Giderme Amaçlı Müdahale

bileşenlerinden oluşmaktadır.

İletişim

Tel: +90 (212) 337 01 01

Fax: +90 (212) 288 59 19

info@telcoset.com.tr

Barbaros Bulvarı

Dr. Orhan Birman İş Merkezi No: 149 Kat: 10 34349

Balmumcu - İstanbul

Harita

Yönetim Sistemleri

Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 ve Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ISO 27001:2013 standartları ile belgelendirilmiştir.