İşletim Hizmetleri

Proaktif İzleme ve Raporlama , müşterilerin yerel alan (LAN) ve geniş alan (WAN) ağ altyapılarında yer alan network ürünlerinin (router, switch, modem, AP, Voice GW, IP Telefon vb.) donanım ve sistem yazılım sorunlarının giderilmesini ve sorunsuz çalışmasını sağlamak üzere uzaktan network izleme yazılımları kullanılarak ve  belirli servis seviyelerine uygun olarak uzaktan ve yerinde verilen teknik destek hizmetleridir. Çağrı bazlı ve servis seviyesi esaslı olarak yürütülür/yönetilir.

ProAktif İzleme

Müşterinin servis verilen lokasyonlarına uzaktan bağlanarak (internet ya da VPN) cihazların performansı, çalışma süreleri ve anlık durumları vb. izlenmekte ve problem olması durumunda otomatik çağrı açılarak işletim ekibinin belirlenmiş hizmet çerçevesinde müdahalesi sağlanarak problem çözülmesi hizmetidir.

ProAktif Raporlama

Aylık raporlamalar ile hem Network cihazlarının raporları hem de çağrıların raporları analiz edilerek müşteri ile belirlenen formatta aylık olarak gonderilmesi hizmetidir.

İletişim

Tel: +90 (212) 337 01 01

Fax: +90 (212) 288 59 19

info@telcoset.com.tr

Barbaros Bulvarı

Dr. Orhan Birman İş Merkezi No: 149 Kat: 10 34349

Balmumcu - İstanbul

Harita

Yönetim Sistemleri

Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 ve Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ISO 27001:2013 standartları ile belgelendirilmiştir.